آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

روزهای محرمی آرسام

1392/8/26 17:00
نویسنده : مامان آرسام
604 بازدید
اشتراک گذاری

بازدلم غم گرفت دوباره ماتم گرفت
ماه محرم آمد تمام عالم گرفت

بقیه عکسها در ادامه مطلبچشمک

آماده برای رفتن به مراسم شیرخوارگان.از اونجا که عادت کردی تا 12 ظهر بخوابی موقع رفتن حسابی خوابت میومدخمیازه

چون زیاد ددری شدی وقتی رفتیم بیرون حسابی سرحال شدی و تو مراسم شیرخوارگان اصلا اذیتم نکردی و منم از اینکه اینقدر آروم بودی این شکلی بودمتعجب

بعد از مراسم

ای جووووووووووووووووووووونم

 

 

عزیز دلم پارسال اینموقع تو  دل مامانی بودی و خیلی دلم میخواست ببرمت مراسم شیرخوارگاه

باورم نمیشه امسال با هم رفتیم مراسم شیرخوارگاه چقدر با تو بودن زود میگذرهخیال باطل

ماچالتماس دعا فرشته کوچولوی مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاطره مامان بردیا
22 آبان 92 8:54
آخی. چقدر ناز شدی عزیزم. عاشق عکسی شدم که لالات میاد
مامان آرسام
پاسخ
ممنونمخیلی دلم براش سوخت که از خواب بیدارش کردم ولی با نمک شده
مامان بابای الیسا
22 آبان 92 12:34
قربونت برم
مامان آرسام
پاسخ
خدا نکنه خاله جووووون
پرهام ومامانش
22 آبان 92 23:34
سلام گل پسر چه ناز شده په لباس برازنده ای خدا ازش قبول کنه انشالله از پیروان راهش باشه
مامان آرسام
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
مامان شهراد
25 آبان 92 12:42
محبوبه مامان الینا
25 آبان 92 12:53
ای جان آرسام هم تو مراسم شیرخوارگاه شرکت کرده بود
مامان آرسام
پاسخ
بله دیگه خاله جونمامانی از پارسال برام نقشه کشیده بودمگه میشد نرم