آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

یکسالگی وبلاگ

1392/8/29 19:56
نویسنده : مامان آرسام
286 بازدید
اشتراک گذاری

انکار همین دیروز بود که اولین پست رو توی این وبلاگ نوشتم یا نه اصلا همین دیروز بود که داشتم برای وبلاگت اسم انتخاب میکردم قصه های آرسام کوچولو ولی الان دیگه مردی شدی خیال باطل

چقدر زود گذشت  و از ١٥ آبان ٩١ رسیدیم به ١٥ آبان ٩٢.

چقدر زود یکسال شد که خودمم متوجه نشدم الانم دارم با تاخیر مینویسم واقعا باور نکردم که یکسال گذشت.خنثی

 ١٥ ابان روزی بود که من با نی نی وبلاگ آشنا شدم ولی قبلا ٦ آبان تو بلاگفا برات وبلاگ درست کرده بودم بعد همه مطالب رو انتقال دادم به اینجا.چشمک

الان که داشتم به مطالب گذشته نگاهی میکردم متوجه شدم که تا ١٦ آذر این وبلاگ رنگ و بوی خوبی داشت هر روز پست جدیدی میذاشتم ولی بعدش کم کم فاصله بین پستها بیشتر شد از این بابت هیچ ناراحت نیستم چون دلم میخواست بیشتر وقت رو با تو باشم تا بعدها پشیمون نشم و حسرت این روزها رو نخورم حتی بعضی موقع دلم میخواست این وبلاگ رو فراموش کنم و فقط کنار تو باشم ولی دلم نیومد که از تو ننویسم.مژه

شاید وقتی بزرگ بشی این وبلاگ این مطالب و عکسها زیاد برات جذاب نباشه ولی برای من خیلی ارزش داره چون تموم کودکیهات و مادرانه هام رو اینجا به یادگار مینویسم.از خود راضی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی نی نی ها
1 آذر 92 18:29
باسلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه وبلاگ نی تون ازاین هم زیبا تر بشه این کار به ما بسپارید ساخت آلبوم عکس نی نی شما از یک ماهگی تا الان وحرکت عرضی اون در بالای وبلاگ برا مشاده بازدید کنندگان درضمن اگه دوس دارین لینکدونی عکس نی نی هم داشته باشیددروبلاگ طرف چپ پایین و تکون خوردن عکس با رفتن موس روی عکس همه این کارها فقط با 5تومن برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ ما مراجعه کنید نحوه گرفتن پول بصورت شارژ میباشید که بعداز تحویل سفارش گرفته میشود چنانکه قصده سفارش دارید در بخش نظرات وبلاگ به ما اطلاع بدین یا بصورت ایمیل باما در تماس باشید ramin_9515@yahoo.com