آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

نهمین ماهگرد

1392/6/17 3:56
نویسنده : مامان آرسام
303 بازدید
اشتراک گذاری

ماچساده مینویسم نهمین ماهگردت مبارک عشق مامانماچ

عزیز دلم این نه ماه خیلی زود گذشت

باورم نمیشه وارد دهمین ماه زندگیت شدیخیال باطل

 

امشب خیلی مامانی ناراحت شدمناراحت

افتادی گریه میکردی منم بغلت کردم ساکت شدی شیر خوردی یکدفعه دیدم سرت قرمز ورم کرده نگرانوای که چه حالی شدم بابایی هم خونه نبود.بهش چیزی نگفتم که نگران نشه.سر ورم یخ گذاشتم بهتر شدی نمیدونی چقدر ترسیدم و گریه میکردم که خدایی نکرده چیزی نشه استرستا الان که ساعت 3:45 خوابم نمیبره و نگرانتم عزیزم ولی خدارو شکر ورم سرت خوابیده خودتم که خوابیخواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

پرهام ومامانش
17 شهریور 92 12:02
تا برای 9 ماه همیشه درسلامت باشیارسام جون

مرسی عزیزم

مامان شهراد
18 شهریور 92 12:08




محيار(جوجي)
18 شهریور 92 19:00
سلام خوبين

الهي ارسام چه نازه خداحفظش كنه واستون

خاله پيش منم بيا

منتظرتما

اگه با تبادل لينك موافق بودي خبرم كن


سلام عزیزم.ممنونم.حتما بهتون سر میزنم.موافقم عزیزم لینکتون میکنم






مامان ایدین
20 شهریور 92 9:53
نه ماهگیت مبارک ایشالا ماه خوبی داشته باشی

مرسی عزیزم

محبوبه مامان الینا
21 شهریور 92 11:06
10ماهگیت مبارک آرسام جوووووووووونی


ممنونم خاله جوووووووووونی
مامان هانا هانیتا
22 شهریور 92 9:58
چه پسر نازی
نه ماهگیت مبارک آرسام خان شیطون بلا

مرسی عزیزم.از طرف من دو قلوهاتو ببوس

♥ نیم وجبی ♥
23 شهریور 92 15:05
9 ماهگیت مبالک عزییییییزم
راستی پیش ما بیا


مرسی عزیزم.حتما

مامان بابای الیسا
30 شهریور 92 2:22
9 ماهگردت مبارک عزیزم

مرسی



sara
30 شهریور 92 23:29
mobarak bashe.be ma ham sar bezan

ممنونم.ولی شماآدرس نذاشتی عزیزم