آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

روزت مبارک کودکم

1392/7/17 2:15
نویسنده : مامان آرسام
413 بازدید
اشتراک گذاری

کودک باش حرفهای کودکی دنیای قشنگ ناشناخته هاست

کودک باش کودکی شادمانیهای لذت بخش بی ریاست

کودک باش و تشنه بزرگ شدن بمان

دنیای آدم بزرگها تاریک است

کودک باش و کودکی را بازی کن اما آرزو مکن که بزرگ شوی

فردای آدم بزرگها قشنگ نیست

کودک باش و یادت باشد اسباب بازیهایت را دوست بداری

اسباب بازی آدم بزرگها فریادهای بلند نا آشناست

 

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم.


امروز ١٦ مهر روز جهانی کودک همراه با دهمین ماهگردت بهت تبریک میگم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

پرهام ومامانش
22 مهر 92 22:18



مامان ایدین
23 مهر 92 1:51
روزت مبارک شیرین پسر


مرسی
پرهام ومامانش
23 مهر 92 22:38
زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاكی چشمه زمزم

مبارک باد عید قربان، نماد بزرگترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس

قشنگ بود عزیزم.عید شما هم مبارک

مامان پندار
25 مهر 92 2:07
روزت مبارک عسلم...... ببخشید بابت تأخیر..... تقصیر دوست شیطونت پندار شد که دیر اومدم

ممنونم.خواهش میکنم عزیزم آرسام هم خیلی شیطون شده حتی وقت آپ کردن ندارم