آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

عکسهای جا مونده

1392/4/26 20:06
نویسنده : مامان آرسام
366 بازدید
اشتراک گذاری

این چندتا عکس رو قبلا ازت گرفتم ولی  چون با گوشیم گرفته بودم داخل گوشیم بود والان یادم اومد که به یادگار بزارملبخند

 

روز انتخابات رای داده بودیم تو راه برگشت سر جای بابایی نشستی و ذوق کرده بودیلبخند

موقع رفتن یه عکس دو نفره با بابایی ازتون گرفتم وای که چقدر ناز شده بود چقدر دوسش داشتم  چون تو گوشیم بود دستم خورد رو صفحه پاک شد ناراحت حالا گریییییییییییییهگریه

بغل

 

صدات میکردم نگام نمیکردی ولی میخندیدیماچ

 

پ نوشت:تو یکی از عکسات خیلی ذوق کردی ولی نمیدونم چرا آپلود نشدمتفکر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پرهام ومامانش
29 تیر 92 10:35
خنده خیلیییییییییییییییییییییی بهت میاد رانندگیتم که معلومه خوبه

مرسی

مامان بابای الیسا
29 تیر 92 13:15
سلام پسر کوچولوی ناز نازی و شیطونک کل وبلگت رو دیدم و کلی لذت بردم از خاطره بدنیا اومدنت که دلت میخواست پیش مامانی بخوابی و آروم میشدی تا به حالا سیسمونیتم خیلی قشنگ بود گلم خیلی دوست دارم آرسامی کوچولو

سلام.منم الیسا جونو دوست دارم.مرسی از اینکه به ما سر زدین

محبوبه مامان الینا
30 تیر 92 12:40
ای جاااااااااااااااان خیلی جیگری آرسام شیطون بلای خوش خنده ناز

ممنونم

خاله کوشولو
30 تیر 92 13:37
]چرا بچه رو نمیاری ما ببینیمزود باش بیارش دلمون تنگ شدالان دارم با خونسردی میگمانیاریش خودم میامخخخخخخخ....خاله فداش بشــــــــه

خودت بیا خخخخخخخخخخخخخخخخخ

خاله کوشولو
31 تیر 92 12:48



خخخخخخ
مامی آرنیکا
5 مرداد 92 22:47
عزیزم............
خاطره مامان برديا
7 مرداد 92 9:12
فدات شم خاله... توي عكس اولي چقدر معصومانه خوابيده