آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

هشتمین ماهگرد

1392/5/15 22:51
نویسنده : مامان آرسام
394 بازدید
اشتراک گذاری

هشتمین ماهگردت مبارک عشق مامان

 

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست

 

سری تازه عکسها در ادامه مطلبچشمک

 

امروز عشقمون قدم به نه ماهگیش میزاره لبخندچقدر روزهای با هم بودنمون زود میگذره عشق من قلبانگار همین دیروز بود پست هفت ماهگیتو گذاشتمخیال باطل

پسر شیطون من حسابی شیطون شدی دیگه نگهداشتنت کار سختی شده.هر طرف که میزارمت یه چیزی پیدا میکنی که نباید بهش دست بزنیلبخندمنم همیشه باید دنبالت باشمکلافه

آوازهایی رو هم که میخوندی الان با ذوق و جیغ و خنده میخونی و حسابی خونمون رو روشن کردیبغل

تو ماهی که گذشت خیلی چیزها یاد گرفتی خودت قشنگ میشینی دیوار یا هر چیزی رو میگیری بلند میشی بعد دستاتو ول میکنی میفتی ناراحتواسه اینکارات باید خیلی مراقبت باشم نگرانچهار دست وپا رو هم قشنگ یاد گرفتیتشویق فرشهارو بلند میکنی .دس دستی میکنی .دیگه چیزی یادم نمیاد بزار فکر کنممتفکروقتایی که شیر میخوای خودت میای سمتم.یه وقتایی دنبالمون گریه میکنی گریه

فعلا همینا یادم بودمتفکر

چند تا عکس از آخرین روزهای هشت ماهگی گل پسرم

بغل

قهقهه

داری تلاش میکنی وایستی

آفرین خودت وایستادی عسلمتشویق

داشتیم با هم بازی میکردیم یکدفعه دیدم میخوای حلقه رو بندازی توش منم کمکت کردم دو تا انداختیتشویق

واسه خودت اسباب بازی جدید پیدا کرده بودی خنده

کلی باهاش سرگرم بودی کلی هم ازت عکس گرفتم

 

 

 

ای جـــــــــــــووووووووووونمبغل

قیافه رو ببیننیشخند

ماچ

آخی خسته شدی؟؟؟؟؟!!!!!!!

قربون خندهات بشم با اون موهای ژولیده قلب

اینم لبخند ملیح جیگرمنیشخند

 

اینجوری دستاتو ول میکنی بعد میافتینگران

 بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرهام ومامانش
16 مرداد 92 13:00
8تا برای ه ماه ارسام جونم

ممنونم خاله جون

خاله کوشولو
17 مرداد 92 13:43
من چرا این لباسشو ندیده بودم....هشت ماهگیت مباااااااااااارک خااااااااااااااالهههههه


مامان بابای الیسا
18 مرداد 92 0:39
هشتمین ماهگردتو بهت تبریک میگم خاله دوست عزیزم من چند تا آتلیه بردم تا حالا اگه منظورت همین عکسهای آخر هست که گذاشتم آتلیه مهر مادری هست میتونی خدتو معرفی کنی تا کار بهتری انجام بدن عزیزم همین که بگی اون بچه ای که لباس خرگوشی داشت میدونن کی هستش و امیدوارم عکسهای گل پسری هم خوب وقشنگ بشه .

ممنونم عزیزم.من هم واسه بارداریم رفتم مهر مادری هم اینکه سه ماهگی آرسام بردم.میخواستم ایندفعه جای دیگه برم شاید کاخ

مامان پندار
20 مرداد 92 11:21
عزیزم بانمک با مزه دلم برای شیطونی هات ضعف می ره ... ماشالله به تو....



مامان پندار
20 مرداد 92 11:22
راستی 8 ماهگیت مبارک عزیزم .... امیدوارم 108 ساله بشی خاله

ممنونم عزیزم