آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

واکسن 6ماهگی جیگرم

1392/3/20 17:57
نویسنده : مامان آرسام
373 بازدید
اشتراک گذاری

روز ١٦خرداد باید واکسن میزدی  واسه این واکسنت خیلی استرس داشتم نگرانوقتی رفتیم بهداشت کفتن

 کسی نیست ١٨ بریم  وای که چقدر ذوق کردیم نیشخندچون ١٨ باید میرفتیم به یک مهمونی خاصی که ایشالا

 تو پست بعدی کامل مینویسم.به بابایی گفتم شاید گریه کنی نتونیم بریم بخاطر همین ١٩ رفتیم واکسنتو

 زدیم وای که چقدر گریه میکردی گریهاز دیروز تب هم کردی تازه امروز بهتر شدیلبخند

اینم عکس همین الان که خوابیدی ومنم از فرصت استفاده میکنمچشمک

قربون جیگرم برم پاش بوف شدهناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

پرهام ومامانش
20 خرداد 92 23:42



مامان ایدین
21 خرداد 92 16:18
الاهی عزیزم چقدر ناز خوابیده
منم لینکتون کردم خانومی


مرسی عزیزم شما هم لینک شدین
♥ نیم وجبی ♥
21 خرداد 92 17:52
بمیرم الهی چقدر مظلوم خوابیده
اوفت کردن خاله؟؟
اشکال نداره بزرگ بشی یادت میره خوشگلم


خدا نکنه خاله
آره خاله اینقدر هم گریه کردم

نیلوفر
21 خرداد 92 18:42
وااای عزیزم .قربون اون پاهای تپلیت


خدا نکنه خاله.واکسن زدم تپل شدم

محبوبه مامان الینا
22 خرداد 92 11:33
ای جان انگار جای واکسن هم ورم کرده هم سفت شده


آره خاله جون تب هم کرده بود

SaYa
23 خرداد 92 20:19
وااااای چه پسر خوشگل و بامزه ای
ماشالله ه ه

مرسی عزیزم

مامان حسنا
24 خرداد 92 18:16
آخه عزیزم زود خوب می شی انشااله
خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید

مرسی.ممنونم که به ما سر زدین

SaYa
27 خرداد 92 0:09
سلاااام خوبید؟آرسام جونی خوبه؟
خوشحال میشم به ما هم سری بزنید عزیزم

سلام.ممنونم.همین الان اونجا بودم

SaYa
27 خرداد 92 0:26
عزیزم مسابقه نی نی وبلاگ که قراره برگزار بشه

یعنی خوشگلترین نی نی

سارا زارع
27 خرداد 92 20:01
مراقب پسري باش

هستم عزیزم

مامانی هدیه
28 خرداد 92 11:07
ای جانم
ایشالا به اسونی بگذره ارسام کوچولو
مامانی مواظب این پسر خوشگله باش

هستم خاله جون

مامان ایدین
30 خرداد 92 20:41



مرســـــــی
الهام
31 خرداد 92 20:42
سلام خاله
از اينكه اومدي و تو جشن تولد وبلاگي من شركت كردي ازت بي نهايت ممنونم
ايشالا تو شادي هاتون براتون جبران كنيم
تقديم به شما
ناقابله

با يه بوووس بزرگ

از طرف اميرحسين

مرسی عزیزم

اسماء
1 تیر 92 1:33
من دلم می‌خواهد

خانه‌ای داشته باشم پر دوست،

کنج هر دیوارش

دوست‌هایم بنشینند آرام

گل بگو گل بشنو...

ممنونم.شعر زیبایی بود