آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

جشن تولد دو سالگی

1393/12/3 0:34
نویسنده : مامان آرسام
980 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم یکی یکدونم وروجک مامانیبوس

من اومدم با کلی تاخیر ببخش مامان تنبلی کردم.الان اومدم با عکسهای تولدت محبتبه خاطر امتحانات خاله جون و دایی جون تولدت با کلی تاخیر برگزار شد یک ماه هم ماه صفر بود نمیشدچشمک

بخاطر همین 17 بهمن برات جشن گرفتم عزیزمبغل

اینروزا خیلی خیلی زرنگ باهوش و شیطون شدی خطاهر روز یا روزی دوبار باید بری مهمونی پیش آقاجون آرام خیلی هم بابایی رو دوست داری و باهاش کلی بازی میکنی خیلی دنبالش گریه میکنی .از حرف نزدنت هیچی نگم بهتره هنوز حرف نمیزنی غمگینفقط در حد چند کلمه هر چی هم بگی فقط  یبار میگی دیگه هم تکرار نمیکنی بعضی کلمه هایی هم که بیشتر میگی ایناست:

به به:به به

بده : اگه چیزی بخوای یکسره میگی بده بده بده بده ....

این چیه :ایی سیه 

توپ:  هر چیز گرد ببینی حتی مهرهای ریز گیره سرو هم ببینی یا فوتبال که بخاطر توپ نگاه میکنی هر جا توپ ببینی با ذوق میگی دوب

شیرینی :سینی

حالا بریم سراغ عکسهای تولدت بقیه کارات تو پست بعدی با عکسهات شرح میدمچشمک

کیک تولد با تم پومحبت

شمع فوت نمیکردی من و بابایی به جای تو فوت کردیمبوس

محبتبوس

شب تولد در حال تزییناتآرام

شیرینی های مدل پو که مامانی درستشون کردم با تم تولدت ست بشهراضی

یه روز بعد از تولد در حال خوردن کیک تولدزبان

دیدی دارم عکس میگیرم ماشینتو گرفتی بردی اینجا عکس خوب بگیرم

بسکه اینجا نشوندمت عکستو گرفتم خودت یاد گرفتیخنده

این ماشینم کادو از طرف خودم بود خیلی هم دوسش داری

اینم یه عکس خوشگل با بابایی عکسهای خودمو هم بعدها بزرگ شدی خودت میبینیچشمک

بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
20 اسفند 93 20:57
عزیزم تولدت مبارک چه حشن تولدی دست مامانی درد نکنه
منصوره
10 فروردین 94 14:19
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .