آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

متفرقه های بیست و چهار ماهگی

1393/10/24 23:32
نویسنده : مامان آرسام
605 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوست داری بری کنار پنجره و بیرونو نگاه کنیترسو

بغلبوس

همیشه اسباب بازیهاتو روی هم میچینی

بیشتر وقتها این شکلی هستی خندونکدنبال اسباب بازیهات میگردی

جایگاه همیشگیت که یه زمانی ویترین بودخندونک

ای جونمبوس

 

گفتم ژست بگیر خودت این ژستو گرفتیبوسآخه از کجا یاد میگیری ایناروچشمک

 

خودم این ژستو یادت دادم ولی داشتی سر به سرم میزاشتیزبان

 

حالا آقا شدیآرام

یه وقتاییکه مامانی زیاد کار دارم بهت نمیرسم خودت به خودت میرسیبوس

خودت از تو یخچال بستنی گرفتی داری میخوریچشمک

عاشق خط خطی کردن رو در و دیوار هستی واسه همین اینو برات خریدم ولی انگار رو دیوارای خونه بیشتر بهت مزه میدهزبان

 

نی نی هم خیلی دوست داری مهربونمحبت

 

چون ما مهرمونو از دست تو دستمون میگیریم خودتم تو دستت میگیریبغل

 

عکسهایی از پشت صحنه تولد

 

 

 

 

  آرسام جونی تا این لحظه ، 2 سال و 1 ماه و 9 روز سن دارد 

پسندها (1)

نظرات (1)

منصوره
7 بهمن 93 9:55
سلام عزیزم واااای من خیلی وقته بهتون سر نزده بودم درگیر گلسااااا و کار خونه و اداره تولد پسر گلموووون هم بارک 120 ساله بشه الهی تنش همیشه سالم باشه بوووووووس
مامان آرسام
پاسخ
سلام عزیزم.خیلی ممنون