آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

آرسام و برفک

1392/1/20 18:22
نویسنده : مامان آرسام
240 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم از دیروز متوجه شدم پشت لبت و نوک زبونت یه کوچولو سفید شده پیش خودم فکر کردم شاید از گرمی باشه تا اینکه دیشب دیدم بیشتر شد مطمئن شدم برفک زدی. امروز هم با آقای پدر بردیمت دکتر.دکترت میگفت مگه رفتی تو فریزر که برفک زدی تو هم ساکت بودی و فقط نگاش میکردیساکت.برات یه قطره داده که به همه جای دهنت بزنم از تو مطب تا الان به فکر اینم که مگه تو میزاری!!!!!!

میزاری!!!!!!!!!! متفکر

از خونه که راه افتادیم خوابت میومد و نق میزدی با هزار زحمت آروم نگهت داشتیم وقتی رفتیم پیش آقای دکتر و داشت معاینت میکرد آقا شده بودی و با تعجب هرکاری میکرد نگاش میکردی تعجب

الانم خسته بودی خیلی سریع خوابیدی

قربون خوابیدنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمد
24 فروردین 92 16:28



چی بگم!!!!!!!!!!!!

boooooooooooooos
24 اردیبهشت 92 23:26
دو ستت دارم >