آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

حرفهای مامانی با گل پسرم

1391/8/15 16:33
نویسنده : مامان آرسام
287 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری من حالت چطوره؟الان ۳روزی میشه که کمتر وول میخوری ولی وقتی هم که وول بخوری حسابی دل مامان و بابارو میبری.پسری دلم برات یه ذره شده پس کی میای تو بغل مامانی دیگه طاقتم تموم شده دوست دارم زودتر بغلت کنم نازت کنم.امشب یه لباس خوشگل پوشیدم و بابایی با اینکه خسته بود ازمون چندتا عکس  انداخت

 

میدونی مامانی: نیومده تو به من خیلی چیزا دادی......

ورود به یه بخش نا آشنا از زندگی

 انتظاری شیرین

تجربه یه حس تازه

حس تازه مادر شدن

 

ووروجک تو دل مامانی نمیدونی اتاقتو چه خوشگل کردیم.همه چی رو آماده کردیم.مبارکت باشه فدات شم.هر روز وقتی از خواب پا میشم با کلی ذوق و شوق اول میرم تو اتاقت و تورو تجسم میکنم.

ایقدر همه چی گشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنگه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)