آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

هفته 38هورا.........

1391/9/8 15:24
نویسنده : مامان آرسام
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگملی من بلاخره 37 هته تموم شد رفتیم تو هفته 38 هــــــورررررررررررا.    پسری من این آخرین هفته ای که تو دلمی.دلم برای تکون خوردنات برای شیطونیات تنگ میشه.

 

دیشب با بابایی رفتیم دکتر که برامون مشخص کنه جیگرم کی میاد تو بغلم.رفتم آخرین سونو گرافی رو دادم واسه خودت مردی شدی و حسابی تپل شدی وزنت 3کیلو شده بود فکر کنم تا بدنیابیای سه کیلو نیم بشی.تا بخوام بغلت کنم 10روزی رو باید تحمل کنم نمیدونی چقدر خوشحالم هنوز باورم نمیشه مامان شدم خیلی دوست دارم گل پسرم

                                     این بوس خوشگل برای پسر نازم

                                       flying kiss smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران قلنبه
8 آذر 91 15:25
اخه نازی ایشالا مه دیگه بغلته


آبجی فاطمه جون
8 آذر 91 16:53
سلام ایشالله که پسر گلتون سالم دنیا بیاد
فاطمه جون تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 3هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داشتی به آبجیم رای بدی.
اینم لینکش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php
عکس فاطمه صفحه اول هست و قسمت نظرات تو البوم چهارم هست از اونجا میتونید رای بدی
ممنونممممممممممم


کمپلچه
8 آذر 91 18:51
وبلاگ قشنگی داری امیدوارم نی نیت صحیح و سالم بدنیا بیاد.


الناز(ممول)
8 آذر 91 19:19
سلام عزیز دلم
ایشالا به سلامتی گل پسرت دنیا بیاد و تو آغوش گرمت بگیری
منم هفته 28 هستم
برای تو و نی نیت و خانواده گرمتون آرزوی بهترینهارو دارم