آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

....ساعت مانده تا تولد

1391/9/16 0:34
نویسنده : مامان آرسام
418 بازدید
اشتراک گذاری

پسمیه من چطوری؟امرو 38 هفته تموم شد رفتیم تو 39 هفته یعنی الان شما 38هفته و 1روزه هستی.

قراربود روز شنبه 18 آذر بدنیا بیای ولی من دلم طاقت نیاورد و تاریخ تولدت تغیر کرد خانوم دکتر گذاشت روز 16آذر پنج شنبه آخه از اول قرار بود پنج شنبه باشه ولی چون خانوم دکترت روز ترخیص من شیفتش نبود گذاشته بود روز 18 ولی مامانی دلم طاقت نیاورد و منو بابایی رفتیم مطب و همون روز 16 رو گذاشتیم روز تولدت.امروز از صبح که بیدار شدم همه جارو دستمال میکشم شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهجارو میزنم یه کارایی میکنم که بابایی خندش میگیره فکر میکنم دیگه نمیتونم برگردم خونه ههههههههههههههههههههه

 امشب

آخرین شبیه که تو دلم میخوابی

آخرین شبیه که تو دلم بازی میکنی

آخرین شبیه که دستمو میزارم رو شیمکم و میخوابم

آخرین شبیه که شیمک مامانی رو لگد میزنی

دلم برای تکون خوردنات تنگ میشه.نمیدونی چه حسی دارم خیلــــــــــــــــــــــــــــی خوشحالم ولی خیلی هم استرس دارم.دوست داشتم الان بابایی پیشم بود فقط بابایی میتونه یکم آرومم کنه وقتی رفت یکدفعه استرسم بیشتر شد ولی باید میرفت سر کارش بجاش صبح با هم دیگه میریم بیمارستان. باورم نمیشه یعنی فردا تو بغلمی یعنی میتونم ببینمت نوازشت کنم بوست کنم نگات کنم وای خدای من باورم نمیشه راستی راستی دارم مامانی میشم یعنی میشه یه روزی مامان صدام کنی منم محکم بغلت کنم بگم جون مامان؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!ا

همش دارم به لحظه دیدار فکر میکنم.فکر میکنم وقتی ببینمت چه حالی میشم چه حسی بهم دست میده تو وقتی منو ببینی و من بغلت کنم چیکار میکنی یعنی نگام میکنی یا گریه میکنی از همه مهمتر شبیه من میشی یا بابایی کلک؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست دارم فراوون

بوس بوس بوس

flying kiss smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرهام ومامانش
18 اردیبهشت 92 15:18
_ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___