آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

سرماخوردگی

1392/5/24 14:24
نویسنده : مامان آرسام
301 بازدید
اشتراک گذاری

قربون پسر خودم برم.عزیز دلم از دیروز خیلی بیقراری میکردی یکمی هم تب داشتی فکر میکردم بخاطر دندون درآوردنت باشهناراحت دست و پاهاتو صورتتو آب میزدم بهتر میشدی ولی چند دقیقه بعد دوباره تب میکردی ناراحتقطره استامینوفن هم بهت دادم ولی فایده نداشت .از دیشب متوجه شدیم کمی آبریزش بینی داری ساعت 2شب بود که بردیمت بیمارستان پیش پزشک عمومی میدونستم فایده ای نداره ولی بابایی گفت ببریم بهتره .3تا شربت با یک آمپول بتامتازون برات نوشت گریهمنم ترسیدم به بابایی گفتم نباید آمپول بزنه تا متخصص اطفال ببینه بعد بزنه آخه دلمم نمیومد جیگرم آمپول بزنه نگرانبه  خاطر  همین آمپول هیچکدوم از شربتارو هم ندادم بخوری میترسیدم بدتر بشیاسترس بابایی هم ناراحت شد که چرا داروهاتو ندادم آخه من اصلا به پزشک عمومی واسه کوچولوها اعتمادی ندارماز خود راضی

صبح شد.ساعت 8 با صداهای تو از خواب بیدار شدم بغلت کردم دیدم داغ داغی یکدفعه مثل فنر از جا پریدمتعجب دستپاچه شده بودم نمیدونستم چیکار کنم حتی وقتی میخواستم لباسمو عوض کنم ببرمت دکتر از ترس بغلت کرده بودم نیشخندبعد بهت استامینوفن دادم زنگ زدم بابایی گفت الان میام خونه تا بابایی بیاد مرتب دست و پاهاتو صورتتو آب میزدم وقتی بابایی اومد خواب بودی تبت هم پایین اومده بود .بردیمت پیش دکتر خودت گفتن دیرتر میاد.رفتیم پیش دکتر دیگه گفت احتیاجی به داروهای دیشب و آمپول نیست خیالم راحت شد آمپول نمیزنی چشمکدکتر متخصص برات شربت سرما خوردگی و ویتامین و استامینوفن برات نوشت الانم خوردی و آروم خوابیدی عسلمبغل 

عکس دو روز پیش که کمی تب داشتی زود خوب شدی وقتی سرت دستمال میزاشتیم چشاتو میبستی و خوشت میومدبغل

این عکس الان که خوابیدی

ماچالهی قربونت برم زود خوب میشیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله کوشولو
24 مرداد 92 15:15
پس بگوووووووووووواین بچه سرما خورده به ما زنگ نمیییییززنی....الهیییی من بممممممممیییییررررررررمشبیه سرما خورده ها نمیمونه


پرهام ومامانش
25 مرداد 92 23:32
امیدوارم الان بهتر شده باشی
الان بهتره! همیشه سلامت باشی وزودی خوبشی ارسام جون

بله عزیزم الان بهتر شده.ممنونم

محبوبه مامان الینا
26 مرداد 92 9:22
ای جانممریض نبینمت خالهانشاله زود خوب شی عزیزم

خوب شد خاله مهربون الان خودم سرماخوردم ههههههه

مامان بابای الیسا
28 مرداد 92 16:53
عزیز دلم نبینم گل پسری نازم مریض شده خاله قربونت


خدا نکنه عزیزم
محبوبه مامان الینا
28 مرداد 92 18:04
سلام دوستم.آرسام جون چطوره؟بهتره؟


سلام عزیزم بله بهتر شده الانم در حال شیطنت
مامان شهراد
30 مرداد 92 17:13
قربونت برم خاله جون ایشالاهیچ وقت سرمانخوری


مامان پندار
31 مرداد 92 1:40
ای جاااااااااااان ....
الهی همیشه سالم باشی و شیطونی کنی خاله

ممنونم خاله جونی

♥ نیم وجبی ♥
2 شهریور 92 16:41
وااای چرا سرماخوردی عزیزم
ایشالله زود خوب شده باشی قند عسل

ممنونم عزیزم الان خوب شده

محبوبه مامان الینا
6 شهریور 92 14:00
کجایی دوستم؟

همین اطراف عزیزم

زهرا
9 شهریور 92 17:01
همیشه سالم و شیطون باشی عمه طلا

مرسی عمه جوووووون