آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

ماجرای من و فرنی خوردنم

1392/3/7 23:23
نویسنده : مامان آرسام
448 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره مامانی برام یه فرنی خوشمزه درست کردخوشمزهمنم خیلی از فرنی خوشم اومده بود.مامانم میخواست

 اول فقط یه قاشق به من بده ولی مگه من با یه قاشق اونم یه قاشق فسقلی راضی میشدم ناراحتچنان

 گریه ای سر دادم گریهکه حساب کار دستش اومد و یه قاشق دیگه بهم داد زبانولی قاشقمو پرش نکرد

 خودم فهمیدم ولی بروش نیاوردم گناه داشت مامانم

 

واسه خوردن عجله داشتم رو دست و پامو با فرش فرنی ریختم. آخه مامانم حواست کجاست من اینهمه خرابکاری نکنم آبروم نرهخجالت

خوشمزهخوشمزه

خوشحال از اینکه یه فرنی خوشمزه خوردمنیشخند

وقتی دیدم دیگه از فرنی خبری نیست(این عکس همون گریه ست که بالا توضیح دادم)

وقتی مامانم حساب کار دستش اومدهزبان

بازم فرنی میخواستم مامانی این قاشقو داد دستم

پس چرا هیچی توش نیستنگران

داری گولم میزنیناراحت

منو گول میزنی !!!! من فرنی میخوامگریه

قربونت برم که اینقدر فرنی دوست داریماچ

بیشتر از این که نمیتونستم بهت بدم کم کم بیشتر میدم بهت قربونت برمماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)