آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

تربیت خواب آرسام جونیییییی

1392/1/17 20:11
نویسنده : مامان آرسام
313 بازدید
اشتراک گذاری

جیگملیه مامان یه مدتی خیلی ذهنم مشغوله که چطور عادت بدم بدون من بخوابی تا اینکه تو یکی از سایتها خوندم روشهای زیادی رو امتحان کردم ولی هیچ فایده ای نداشت.

حسابی خوابت میومد منم از فرصت استفاده کردم گذاشتمت توی تخت خودت یه خورده با عروسکای آویز بالای تختت بازی کردی کم کم نق میزدی تا اینکه نق زدنهات بیشتر شد منم دیگه دلم برات سوخت فعلا بیخیال شدم.بابایی هم میگه نباید زیاد سخت بگیرم ولی میدونم هر چقدر بزرگتر بشی کارم سخت تر میشه واسه خودت هم سخت میشه عزیز دلم.

الهی مامان فدات بشم تا منو دیدی بغض کردی

خودم خوابوندمت بعد که گذاشتم تو تخت خودت بیدار شدیناراحت

بازم خودم خوابوندمت گذاشتم توی تخت خودت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)