آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

قصه های آرسام کوچولو

عید امسال

1391/12/23 18:00
نویسنده : مامان آرسام
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

عزیزم فقط هشت روز دیگه به سال نو مونده

خیلی خوشحالم از اینکه امسال تو کنار من و بابایی هستی.یادمه پارسال روز عید فکرشو میکردم که یعنی میشه سال بعد یه کوچولو بیاد و لحظه تحویل سال تو بغلم بگیرمش عید و بهش تبریک بگم 

واست از خالق شکوفه ها بهترین هایی رو که خودش واست بهترین می دونه آرزو می کنم .

دوستت دارم عشق مامان

 

 

دو روز پیش من و بابایی بردیمت آتلیه عکسای خوشگل گرفتی میخواستم تولد سه ماهگیت ببرمت ولی نشد با پنج روز تاخیر بردیم.همیشه نگران بودم که تو آتلیه گریه نکنی واسه همین تا ساعت چهار سعی میکردم بخوابی که دیگه گریه نکنی.تو آتلیه زیاد سرحال نبودی ولی پنج نفری خندوندیمت وقتی عکساتو گرفتی تموم شد دیگه گریت در اومد چون حسابی خسته شده بودی و خوابت میومداومدیم خونه همینجور خواب بودی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)