آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

قصه های آرسام کوچولو

چهارمین ماهگردت مبارک آرسام جووووووووووونم

1392/1/17 22:55
نویسنده : مامان آرسام
380 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم مامان جونم دیروز چهار ماهگیت تموم شد امروز رفتی تو پنج ماهگی.دارم ذره ذره بزرگ شدنهاتو حس میکنم.خیلی کارای جدید و با مزه یاد گرفتی عسلم.خدا رو شکر میکنم که از لحظه تولد تا به الان بیشتر از یک ساعت تنهات نذاشتم تا از لحظه لحظه کنار تو بودن لذت ببرم چون این لحظات قشنگ تکرار نشدنی اند.

دیشب یک جشن سه نفری گرفتیم بابایی برات کیک خریده بود

یک خورده کیک گذاشتم رو لبت تعجب کرده بودیتعجب

 

عکسهای چهار ماهگی در ادامه مطلبچشمک

 

 

مدل خواب جدید

وقتی گذاشتمت تو روروئک بغض کردی

یاد گرفتی به پهلو میخوابیتشویق

بعضی موقع دستهاتو میگیری جلو صورتت و نگاشون میکنی

از پستونک بیزاریعصبانی

دندونیتو دوست داری

آماده شدی بریم خونه مامان جون عید دیدنی

عاشق این فیگورتملبخند

قربون خندهات بشم

همیشه خندون باشی پسرم

آرسام بد اخلاق

تو ماشین خوابیدی

آرسام من عاشق کلاه قرمزیماچ

وقتی تا ساعت سه شب خوابت نمیبرد

بلاخره خوابیدی

چه خوشگل شدی

چهارمین باری که توسط مامانی و بابایی حموم رفتی 

عید تموم شدافسوس

مدل موهای جدید

 

زندگی منی

خیلی دوســــــــــــــت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا
22 فروردین 92 14:26
مبارک باشه جیگر طلا


مرسی
چهل گیس
15 خرداد 92 13:51
هزار ماشالا به آرسام جون....گل پسر ایشالا همیشه خندان باشی...

mer30 azizam