آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

سه ماهگی آرسام کوچولو

1391/12/17 23:21
نویسنده : مامان آرسام
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز سه ماهگیت تموم شد.امروز رفتی تو چهار ماه باورم نمیشه همه چی خیلی زود گذشت با وجود تو ساعتها خیلی زود برام میگذره

اینم از عکسهای سه ماهگیت فدات شـــــــــــــــــم

وقتی رو فرش اتاقت خوابیدی خیلی ذوق کردیniniweblog.com

وقتی خوابم این شکلی میشمniniweblog.com

 

وقتی مامانی منو میذاره تو روروِِِِئک چشامو گرد میکنم.خوب میترسم دیگهniniweblog.com

پسر به خوشتیپی من دیده کسیniniweblog.com

قربون چشمای گردت بشم مامان چرا چشاتو گرد کردی

مامان دیدی چقدر پسر خوبی شدم تا ازم عکس بگیریniniweblog.com

 

 

تازه یاد گرفتم عروسکمو با دستام بگیرم و باهاش بازی کنم

تا عروسکمو میگیرم زود میبرم تو دهنم

خیلی هم شیطون شدم اینقدر سر جام وول میخورم که پاهام میفته رو زمینniniweblog.com

آرسام خونه مادر جونی کنار بابایی همچنان عاشقtv

هههههههههه دوربین مامانی رو شکار کردی

قربون اخمتم میشم کی پسر منو دعوا کرد

خب اینم از عکسهای این ماه.ببینم ماه بعد چی یاد میگیری البته الان میخندی با صدا و اصواتی مثل هه دد هم م م...... رو میگی.پسرم خیلی دوست دارمniniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nasema
19 اسفند 91 7:34
سلام مامی ارسام جونی عکس هات که نفرستادی مگه واسه قبل عید نمیخوای؟


منتظرم عکسهای آتلیه بیاد براتون بفرستم