آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

بیستمین ماهگرد

1393/5/18 17:10
نویسنده : مامان آرسام
534 بازدید
اشتراک گذاری

بیستمین ماهگردت مبارک عزیزمبوس

بیستمین ماهگرد به روایت تصویرآرام

وقتی میخوام پوشکتو عوض کنم فرار میکنی

جوجه دوست داشتی بابایی هم برات جوجه خرید عزیزم

داری تلاش میکنی رو صندلی بشینی

 

این عروسکو حالا حالا ها نمیخواستم دستت بدم ولی یه شب خیلی گریه میکردی با هیچی آروم نمیشدی منم مجبور شدم نشونت بدم.تو هم خیلی خوشت اومده بود ولی بعد از بازی موهاشو میپرفتی پرتش میکردیخندونک

 بازم ماکارانی خوشمزهخوشمزه

 

 بوس

 

 اینقدر ذوق میکنم وقتی این شکلی میبینمت بغل

هر جا مهر ببینی سرتو میزاری روی مهر

قربون دستای کوچولوت برم عزیزم

وقتی چیزی رو دوست داری اینجوری میخوریسکوت

اینجا هم داری موز میخوریخوشمزه

رفتی رو میز tv نشستی منم دعوات کردم بیای پایین ولی جنابعالی اصلا انگار نه انگار تازه زیر چشمی نگام میکنی من رفتم به کارات برسیعینک

این حرکت هم یعنی من برم تا تو راحت باشیسکوت

اوناییکه داری میریزی تو لباست سیب زمینی سرخ شدست که جنابعالی اینجوری میریزی تو شیکمت

اولین بار بود داشتی بلال میخوردی.عاشق بلال بودی

رفته بودیم جشن تولد ثناجون کلی بهت خوش گذشت از اول تا آخر فقط داشتی میخوردی خوب اشتهات باز شده بود.آبروم رفتخجالت

آرسام جونی تا این لحظه ، 1 سال و 8 ماه و 3 روز سن دارد

پسندها (2)

نظرات (1)

parisa
19 مرداد 93 0:18
ای جووووووووووون چه گل پسری به منم سر بزنید خوشحال میشم