آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

قصه های آرسام کوچولو

آرسام و کاراش3

1392/11/19 15:30
نویسنده : مامان آرسام
358 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی به من نون کوچولو داد منم اونو انداختم بزرگه رو گرفتم زبان

اینجوری میرم بالای تخت.با کلی زحمتاوه

وقتی موفق شدم رفتم رو تخت کلی ذوق میکنمخنده

بعدش اینجوری میام پاییناز خود راضی

حالا نوبت بالا رفتن از رو مبلاست

وقتی رفتم رو مبل اول پشتیهارو میندازم بعد میرم رو دسته هاش

دارم نقشه میکشم سراغ کدومشون برم

با اینکه اینجا یکبار افتادم رو میز ولی نمیترسمنیشخند

بدنبال سیم لب تاپ

همیشه دستم رو دکمه خاموش و اصلا نمیزارم کسی tv نگاه کنهچشمک

آب هم خیلی خیلی دوست دارم

مامانی کلی دنبالم میگشت و من داشتم tv نگاه میکردم اصلا جیکم درنمیومد نیشخند

دیدم دارن عکس میگیرن گفتم یه ژست بگیرماز خود راضی

همیشه بالا بالا ها میشینم

هلیکوپترمو میگیرم و میرم رو میز البته الان دیگه جمع شدن

شیرین کاری هم بلدم لبامو نیگاه

مامانی و بابایی تنها تنها داشتن یه چیزایی میخوردن که سرو کله من پیدا شد و بابایی منو گذاشت رو صندلی بشینم منم ذوق کردم

تو تختم داشتم بازی میکردم مامانی منو آورد پایین منم چه جیغو دادی که نکردم هیچی دیگه دوباره منو گذاشتن تو تختم

خودم رفتم رو میز نهارخوری

عاشق موز و خیارمخوشمزه

دیگه بهتر از این نمیشه

دارم با بابایی ورزش میکنم.الان دارم نیگاش میکنم یاد بگیرم

حالا یاد گرفتم

تن تاک هم بلدمچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
19 بهمن 92 16:28
سلام... خوش اومدین به وب ِ ما.
مامان آرسام
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزمهمچنین شما
منصوره
20 بهمن 92 13:12
ای جانم قوربونت برم آرسام جان کشته منو کارات همشون برا آرسام جان
مامان آرسام
پاسخ
ممنونم عزیزم
محبوبه مامان الینا
21 بهمن 92 9:52
ای جان شیطون بلای وروجک
parham,مامانش
22 بهمن 92 11:49
فداييي تو نون خوردنتتتتتتتتتتتتتتتتت اميدوارممممممم هميشه بالا بالاها باشي ارسام جونمممممممممم
مامان آرسام
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان الهام
2 اسفند 92 0:48
چه نازو وروجکه/ماشالله بهش
فاطیما مامان امیرعلی
5 اسفند 92 9:04
سلام ماشااله خانومی به این ناز پسرتخدایی خوش عکسه هاااااا خیلی ناز میخنده قربونش برمواااااااای وقتی خوابن چه خوردنین این وروجکاخدا برات نگهش داره عزیزم ببوسش
مامان آرسام
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم