آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

جشن دندونی

1392/8/15 16:46
نویسنده : مامان آرسام
1,353 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه ١٠-٨-٩٢ برات جشن دندونی خودمونی گرفتیم.شب قبلش مامان جون و خاله جونا اومدن تو تزیینات کمکم کردن و مامان جون هم آش دندونی عسلمو پخت خوشمزهاز همون شب زیاد اذیتم نکردی فقط  وقتی اگه یکی بیاد یا ما جایی باشیم و شلوغ باشه شیر و غذا نمیخوری منم همش نگرانت بودم نگراناز دو روز قبل شروع کردم تزییناتو درست کنم رفتم تو اتاق خودت یواشکی درست کنم تا جنابعالی یه وقت خرابشون نکنی ولی یه لحظه که ازت غافل شدم دیدم رفتی تو اتاقت و کلی کاغذ رنگی خوشگل دیده بودی و ذوق کردی برای همین همش میخواستی بری تو اتاق خودت منم درو میبستم ولی مینشستی پشت در و گریه میکردی گریهبا اینکه چند تا کاغذ بهت دادم ولی انگار همشو باهم میخواستی عزیزمنیشخند

مراحل آماده سازیلبخند

 

اینم تزیینات روز جشناز خود راضی

 

واینم از شاهزاده من

کادوی من و بابایی برات بولینگ بود البته قبلش باهاش بازی کرده بودی نیشخند

هدیه مهمونها برات پول نقد بود.دست همگی درد نکنهخجالت

 

پسر ما بعد از رفتن مهمونهاش این شکلی شدهنیشخند

یک روز بعد از جشن

با هدیه های نقدیت رفتیم برات تاب و لباس خریدیم

 

تو جشن دندونیت طبق رسم و رسوم توی یه سینی قران خودکار قیچی و طلا  گزاشتیم که بزاریم جلوت تا خودت یکیرو برداری که شما خودکارو برداشتی یعنی دراینده مهندس میشی متفکرشایدم نویسندهخیال باطل

ودر آخر دست همگی مخصوصا مامان جونی درد نکنه که کلی خسته اش کردمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان شهراد
14 آبان 92 10:24
آرسام جون جشن دندونیت مبارک

ممنونم

مامان صغری
15 آبان 92 1:05
طراحی بالا بر با عکس کودک دلبندتان و زیبایی حرکت موس با اسم کودک دلبندتان فقط 2000 تومان بهم خبر بدید اینم وب منه sina89.niniweblog.com
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 آبان 92 2:33
سلام عزیزم ممنون که به ماسرزدیدخیلی پسردوست داشتنی داریدخداحفظش کنهمبارک باشه مرواریدت گل پسرایشالا یه آقامهندس موفق بشی گلم
مامان آرسام
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم.همچنین شما که به ما سر زدید