آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

اولین مروارید

1392/8/2 17:50
نویسنده : مامان آرسام
322 بازدید
اشتراک گذاری

انار دونه دونه
آرسام ای دارم دردونه قشنگ و مهربونه
انار دونه دونه
سه چهار روزه که آرسام
گرفتار دندونه
انار دونه دونه
توی دهان آرسام یه گل زده جوونه
گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

قربون آرسام نازم برم که باز هم مارو ذوق زده کردماچعسل مامان 3,4 روزی بود که متوجه شدم لثه ات بیشتر از قبل ورم کرده بود تا اینکه دیشب داشتیم با هم بازی میکردیم وسط بازی یک حس مادرانه ای بهم گفت ببینم دندونت دراومد یا نه از خود راضیاول انگشتمو گزاشتم امتحان کردم یه تیزی حس کردم ولی باور نکردمتعجب به بابایی گفتم اومد دندونتو ببینه که هرکاری کردیم جنابعالی اصلا نمیزاشی آخرش با هزار زحمت خودم دیدم سفیییییید سفید بود مثل برفلبخند

مگه میزاشتی عکس بگیرم کلافهاین عکس هم وقتی خوابیدی ازت گرفتم ولی چون هنوز خیلی کوچولو بود خوب مشخص نیستچشمک 

 

یکی یکدونه مامان تو با هر اولینهایت منو به اوج خوشحالی میرسونی دندون دراوردنت هم یکی از همون اولینهایت است قلبماچ

 

اولین مروارید گرانبهات در سن ١٠ماه و ١٦ روزگی در تاریخ ١٣٩٢.٨.١ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

خاطره مامان بردیا
3 آبان 92 11:37
خصوصی داری دوستم

مرسی

خاطره مامان بردیا
3 آبان 92 11:37
مروارید خوشگلت مبارک عزیزم. امیدوارم همه مرواریدات بدون درد و اذیت شدن در بیاد

مرسی عزیزم.ایشالا

پرهام ومامانش
3 آبان 92 16:37
ای جانم ارسام جون دیگه کم کم داری کباب خو رمیشی
خیلی مبارککککککککککککککککککککککککککک

ممنونم دوستم

مامان شهراد
5 آبان 92 10:18
اولین مرواریدت مبارک ارسام جون

ممنونم


محبوبه مامان الینا
5 آبان 92 18:22
مبارکه عزیزم

ممنونم


مامان بابای الیسا
5 آبان 92 21:26
مبارکت باشه عزیزم پس دیگه شدی کباب خور




بهار
6 آبان 92 16:05
قالب وبلاگ سفارشی. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
نیلوفر
13 آبان 92 18:48
____●
______●___________████____████
_______●_________██████_██████
__________●_______███████████
_████____████____███████
██████_██████_____████
█████████████_______██
_███████████_________█
___████████__●_______●
______█████____●______●
________██_______●_____●
_________█________●____●

ما بالاخره اومدیم ........دلم براتون تنگ شده بود

به به چه عجب.مرسی عزیزم حتما بهتون سر میزنم