آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

عقد دایی جون + یه سری عکس

1392/4/4 20:23
نویسنده : مامان آرسام
785 بازدید
اشتراک گذاری

پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم. آرزومند خوشبختی شما خواهرت

 آرسام در شب بله برون در 6ماه و 2روزگی {٩٢.٣.١٨ }

خیلی پسر خوبی بودم فقط تا چایی رو دیدم گریه کردم مامانی هم یه کمی بهم چایی داد از الان چایی خور شدمنیشخند

 تو این عکس هم خاله کوچیکه(خاله مامانی)با من بازی میکنهلبخند

 

روز عقد {٩٢.٤.٣ }

من و بابایی قبل از عقد داخل محضر

خوابم میادکلافه

بعد از کلی گریه خوابیدی و موقع عقد از اول تا آخر خواب بودی ولی موقع عکس گرفتن بیدار شدیچشمک

خوب میدونم کی بخوابم و کی بیدار بشمزبان

بعد از عقد رفتیم خونه عروس جشن بگیریم اونجا هم کلی جیغ و داد و گریه کردی تا خوابیدی

 

سری تازه عکسها در ادامه.........لبخند

بغل

بغل

ماچ

بغل

خنده

بغلماچقلب

قهقهه

لبخند

چشمک

زبان

قهقهه

لبخند

 

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♥ نیم وجبی ♥
5 تیر 92 16:36
عقد دایی جون مبارک باشه
عزییییزم توم مثل کسری چایی خور شدی؟
خیلییی نااازی
راستی ما با 2 پست جدید آپیم و منتظر حضور گرمتون

مرسی عزیزم.الان میام

♥متین من♥
7 تیر 92 16:23
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) یه دنیا ممنونم
پرهام ومامانش
7 تیر 92 23:55
ردپا رو خوب اومدییی!

برای ارسام جون

مرسی عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 9:25
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
محبوبه مامان الینا
9 تیر 92 13:40
مبارکه عزیزم انشااله خوشبخت بشن الینا هم تو عروسیه داییش کوچولو بود و من خیلی اذیت شدم خدارو شکر که آرسام خیلی شما رو اذیت نکرده

نه خدارو شکر فقط برای خوابش گریه کرد


شبنم
27 تیر 92 19:46
سلام ارسام جون خیلی بزرگ شده انشااله عروسی نی نی خوشگلتون

ممنون

زهره مامان بهار
9 اسفند 92 1:16
عزیزم خدا حفظ کنه گل پسرتو از دیدن عکسات لذت بردم حیفم اومد ننویسم دستت درد نکنه مامان مهربوووون
مامان آرسام
پاسخ
ممنونم عزیزم