آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

عکسهای آتلیه1 (سه ماهگی)

1392/2/23 23:00
نویسنده : مامان آرسام
793 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی من سه ماهم بود مامانم تصمیم میگیره به مناسبت سومین ماهگردم منوآتلیه ببره .البته بدلیل مشکلات روزمره بابام با ٥روز تاخیر نگران

مامانم همیشه نگران بود تو آتلیه گریه نکنماسترس ولی توی دو تا عکس آخری خسته شده بودم و دیگه کمکم داشتم گریه میکردم که همگی تلاش کردند تا منو بخندونن ولی من نخندیدم ولی گریه هم نکردم که دلشون نشکنهزبان و اما وقتی آخرین عکس منو گرفتن و مامانی عکسارو انتخاب کرد من آتلیه رو گزاشتم رو سرم گریهو مامان بابام هم دستپاچگی منو آوردن خونه و منو خوابوندن و به خاطر همینم هست که مامانم میگه دیگه از آتلیه خبری نیست تا یک سالگیناراحتاین عکسها رو هم بعد از دو ماه تحویل دادن

عسل مامانی تو

قلبدوووووووووووووستــــــــــــــــــــــــــــت داااااااااااااااااااااااااااااارمقلب

عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پرهام ومامانش
24 اردیبهشت 92 23:23





boooooooooooooooooooos
24 اردیبهشت 92 23:33
عاشقتم خیلی ناناز شدی فداش بشم

مرسی
نیلوفر
25 اردیبهشت 92 2:34
سلام
چه نی نی کوچولوی نازی دارین
ممنون که به ما سر زذی
ارسام گلی رو ببوسین

مرسی عزیزم

محبوبه مامان الینا
25 اردیبهشت 92 12:16
ااااااااااااااااااااااااای جوووووووووووونم خوشگل ناناز


♥ نیم وجبی ♥
25 اردیبهشت 92 14:08
فدای این پسر کوچولو ی ناااز
مرسی که پیش ما اومدی عزیزم

مرسی عزیزم
خواهش میکنم

مامان شايان
25 اردیبهشت 92 17:40
سلام آرسام جون خيلي نازه ممنون از اينكه به ما سر ديد اگه موافق تبادل لينك هستيد خبرم كنيد

مرسی عزیزم.حتما

مامان ایدین
26 اردیبهشت 92 4:32
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

اومدم عزیزم

آتيلا جون و مامان شيما
27 اردیبهشت 92 6:13
قبون پيشمل شيطون ...
واي خدا قيافشووووووو...
ماشاا....
ماماني گفتي يكسالگي....!؟
منم دقيقا همين فكرارو ميكردم ولي حالا....
بگذريم...
خودت ميبيني ايشاا....
مادر خانومي خدا عريزت رو واستون حفظ كنه....
سايت بالا سرش...


بله عزیزم دلم نمیاد دیگه تا یک سالگی آتلیه نبرمش.ممنونم که به ما سر زدین

نرگس مامان باران قلنبه
29 اردیبهشت 92 17:54
خیلی عکساش خوشگله ماشالا

مرسی عزیزم
مامان نازی
20 تیر 92 0:14
سلام.خدا ناز پسرت رو حفظ کنه.وبلاگ زیبایی دارین.
مامان زری
12 مرداد 92 17:02
خواهش خواهش سلام خاله جون من دوست دارم تو مسابقه نی نی شکمو برنده بشم،میشه بهم رای بدین.کد 726 به 20008080200 اس بزنید لطفا راستی به وب من هم سر بزنید اگه دوست ذاشتید با هم دوست بشیم برام یه نظر بزارید.بازم ممنون

حتما سر میزنم