آرسام جونی آرسام جونی ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

قصه های آرسام کوچولو

پنجمین ماهگردت مبـــــــــــــــــــــــــــــارک عـــــــــــــــــــزیـــــــــــــــــزم

1392/2/16 21:50
نویسنده : مامان آرسام
518 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناناز مامان عروسک دوست داشتنی من پنجمین ماهگردت هم اومد روز به روز داری بزرگترو شیرینتر میشیلبخند خیلی خوردنی شدی خوشمزهاز اینکه میبینم داری بزرگ میشی خوشحالم از طرفی هم دلم برای بچهگیهات تنگ میشهناراحت

توی این ماهی که گذشت باهوشتر و شیطونتر شدی دیگه مطمئن شدم مامان و باباتو خوب میشناسیلبخند وقتی بابایی رو از صبح نمیبینیش و غروب میاد وقتی میبینیش ذوق میکنی خندههر وقت باهات دالی بازی میکنیم کلی میخندیقهقهه غلت زدن رو هم که قشنگ یاد گرفتی ولی تا دو دقیقه دمر میخوابی زود گریه میکنیگریه

 

 بدون شرح......

اینجا هم توی خواب و بیداری بودم لبخند

داشتم فکر میکردم tv ببینم یا بخوابممتفکر

هر کاری میکنم پاهام به دهنم نمیرسه که بخورمشون آخه من هر چی میبینم باید بزارم تو دهنمنیشخند

بیخیال پاهام شدم دوربین مامانی خوشمزه ترهخوشمزه

توی بغل مامانی خوابیدم

اینم مدل خوابیدن این روزهای منزبان

توی روروئک هم از خوردن دست نمیکشمچشمک

جدیدا یاد گرفتم تو روروئک خودم وایستم با اسباب بازیهاش بازی کنمتشویق

اینجا هم لالا دارم

مامانی بجای اینکه منو سوژه عکس گرفتنت کنی منو بخوابون

وقتی خودم غلت میزنم و دمر میشم باید استراحت کنم دیگه

آرسام جونم خیلی دوستت دارم

ماچزندگی منی ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرهام ومامانش
17 اردیبهشت 92 13:44
چقدر تو سفیدی پسری موهات مشکی خیلی بهت میاد با لباس مشکیت گلتر شد ی




مرسی عزیزم

محبوبه مامان الینا
21 اردیبهشت 92 18:23
ماشاله خیییییییییییییلی ناز و جیگره آرسام جووووووونی



مرسی عزیزم